Polona Kisovec je po besedah številnih podjetnikov, ki jim je v času recesije s svojimi inovativnimi trženjskimi pristopi pomagala reševati podjetja, vizionarka neposrednega trženja. Polona Kisovec je direktorica podjetja za donosno trženje 121 marketing d.o.o. ter prva slovenska državna prvakinja v neposrednem trženju. Z več ko 14-letnimi izkušnjami s področja trženja in marketinga je v svoji karieri pomagala podjetjem zaslužiti na milijone evrov ter naročnike pomagala obvarovati pred udarci recesije.
Še pred recesijo je neposredno trženje veljalo za grdega račka trženjskega spleta, Polona Kisovec pa si je že takrat upala trditi, da v prihodnosti ne bo več tako.
Po besedah Polone Kisovec je neposredno trženje zaradi svoje učinkovitosti in merljivosti rezultatov vse bolj priročno orodje pri trženju širokega spektra storitev in to je pravi čas implementirala pri projektih svojih naročnikov.
Polona Kisovec pri svetovanju podjetjem vedno izhaja iz predpostavke, da je cilj podjetja dolgoročno pridobiti in obdržati stranko. Zato moramo vsa razpoložljiva trženjska sredstva usmeriti v vzpostavljanje kakovostnih odnosov, ki so v skladu s pričakovanji ljudi, sicer podjetje svoje napake plačuje trojno – z reševanjem pritožb, izgubo stranke ter izgubo potencialnih strank, ki bi jih pripeljala sicer zadovoljna stranka.
Zmagovalna kombinacija se po mnenju Polone Kisovec pokaže v sinergiji med klasičnim znamčenjem, za krepitev pripadnosti blagovni znamki, implementacijo CRM za poznavanje pričakovanj in odzivanje na potrebe strank ter neposrednim trženjem kot načinom za kontaktiranje različnih segmentov kupcev s prilagojeno ponudbo in merljivostjo rezultatov.