Živimo v času, ko je neprestano spremljanje novih dogodkov in informacij, povezanih s tem, postalo nujno. Posebej je to pomembno v svetu podjetništva, saj se vsako minuto pojavi več novih idej kako postati boljši in uspešnejši podjetnik, metod za reševanje različnih problemov, skratka pojavljajo in izjemno pomembne so informacije in nenehne izboljšave na osebnem in poslovnem področju. Ne tako novo odkritje (v marcu je stran praznovala že tretji rojstni dan), pa vendar vredno vse pozornosti, je zagotovo Twitter, ki je v teh treh letih postal najhitreje rastoče socialno omrežje!
In kaj sploh je Twitter? Twitter je brezplačna internetna storitev, ki jo sestavljajo sistemi mikroblogov in je sprva bil zasnovan kot priložnost, da se v trenutku odzove na eno samo, zelo preprosto vprašanje: “Kaj delaš sedaj?”. Uporabnikom omogoča, da pošljejo kratko besedilo, do 140 znakov, z uporabo spletnega vmesnika, SMS sporočil ali messengerja. Objava v Twitterju takoj prikaže uporabnika in se lahko torej takoj dostavi drugim uporabnikom, ki imajo vključeno in naročeno možnost prejemanja, zanimivo pa je, da lahko tudi prejemanje poteka ne samo preko strani Twitter, temveč tudi preko SMS sporočil, messengerja ali preko e-pošte. Od ostalih načinov internetnega sporočanja se bistveno razlikuje po tem, da je sporočilo javno, namenjeno širši publiki, ne le naslovniku kot pri SMS sporočanju ali elektronski pošti. (Vir: http://Twitter-talk.com)
To je le ena izmed pozitivnih lastnosti Twitterja, saj se poveča možnost sodelovanja in povezovanja med ljudmi, ki lahko skupaj dosežejo več. Glede na osnovni kontekst delovanja Twitterja je izjemnega pomena pri izmenjavi podatkov in zanimivosti hitrost; v prid temu podatku govori dejstvo, da je ob nesrečnem srečanju letala z jato ptic in nato srečnem razpletu, ki se je končal s pristankom na reki Hudson, informacija s fotografijami najprej bila objavljena na Twitterju, kamor jo je naložil Janis Krum, eden izmed delavcev na trajektu, ki je prišel na pomoč, šele nato se je vest pojavila v standardnih medijih. Twitter je torej tudi uspešno internetno nadomestilo za časopis in televizijo. (Vir: http://www.readwriteweb.com)
To pa seveda pomeni, da se Twitter ne uporablja samo za širjenje informacij, temveč se lahko, enako kot standardni mediji, zelo uspešno uporablja za oglaševanje, kar je nepogrešljivo v svetu podjetništva! Namen oglaševanja je namreč zajeti čim širši krog potencialnih strank in za to porabiti čim manj denarja. Oglaševanje je na Twitterju seveda brezplačno, saj se za vsakodnevno uporabo morate le registrirati na naslednji spletni strani: http://twitter.com, oglašujete pa seveda lahko ne samo svojih izdelkov ali storitev, temveč tudi svoj blog, spletno stran ali vključite povezavo do lastne spletne trgovine, skratka, možnosti so neomejene in le ena izmed mnogih je še lažje kontaktiranje s potencialnimi vlagatelji. Lahko pa s pomočjo Twitterja zaslužite še z zaračunavanjem majhne vsote denarja za vsak klik na vaš »twit, « kot se imenuje objavljeno sporočilo, seveda pa obstaja dvom o uspešnosti takega zaslužka, saj so danes kvalitetne informacije dostopne povsod in brezplačno, zakaj bi ljudje torej plačevali.
Ravno kvaliteta informacij pa je tisto področje, kjer Twitter ni več tako briljantna zadeva. Za objavljeno informacijo ni mogoče vedeti, koliko je stara in kako izobražena je oseba, ki jo je objavila, sicer pa je ta dvom prisoten pri vseh internetnih blogih in storitvah take vrste. Kot v večini primerov pri spletnem poslovanju in sprejemanju internetnih sporočil nasploh, je torej potrebna velika mera previdnosti in zdravega razuma. Informacije je treba »filtrirati« in sprejeti le najkoristnejše. Izjemno pozitivno na eni, pa vendar včasih negativno na drugi strani je dejstvo, da imajo možnost uporabljati Twitter namreč vsi računalniško pismeni ljudje z dostopom do interneta, kar pomeni, da se dnevno pojavi veliko popolnoma neustreznih in nekoristnih »twitov,« kar pa je izjemno slabo, sploh v času, ko v enem mesecu sprejmemo več informacij, kot jih je prejela oseba, ki je živela pred sto leti, v celem življenju. Takrat se je seveda način komunikacije zelo razlikoval od današnjega in se danes žal vse bolj izgublja, verbalna komunikacija namreč in z njo povezan osebni stik, ki je z vedno večjo poplavo raznih internetnih storitev, med katere zagotovo sodi tudi Twitter, vedno redkejši. Namesto na kavi in pogovoru, se ljudje srečujejo na internetu …
Kot vsaka medalja, ima torej tudi Twitter dve plati in morate pred uporabo sami presoditi prednosti in slabosti, saj se potrebe posameznika zelo razlikujejo in je torej Twitter za podjetnika neprecenljiv način oglaševanja, psihologom, ki se dnevno ukvarjajo z osebnim stikom in verbalno komunikacijo pa ne predstavlja velikega pomena.