Po svetu raziskovalci in analitiki gradijo sončne elektrarne v večini primerov na prazna zemljišča, na strehe, nekateri jih fiksirajo tudi na fasade. Najbolj izvirni pa sončne elektrarne gradijo na mesta, kjer imajo korist še na več drugih straneh oziroma po več različnih plateh. Nas je pritegnil sistem sončne elektrarne v Nemčiji. Inovativno podjetje, si je zamislilo, da bodo zgradili konstrukcije s sistemi sončnih elektrarn na celotne parkirne prostore trgovskih centrov. Kaj so pridobili s tem? Še predno pa ponudimo odgovor na prej zastavljeno vprašanje, vas vabimo, da kliknete na povezavo Sončne elektrarne – GEN-I Sonce, na kateri boste dobli več informacij o tem zakaj se splača investirati v sončno energijo.
V primeru slabega vremena, se obiskovalci nakupovalnega središča ne potrebujejo sekirati, ali potrebujejo dežnik ali ne. Prav tako mamice, brez problema otroke v vozičkih prepeljejo iz avtomobila do nakupovalnega središča. Torej ni več nevarnosti, da bi v času nakupovanja, neurje, toča uničila avtomobile. Še ena prednost takšnega sistema sončne elektrarne je v tem, da si lahko lastniki električnih avtomobilov brezplačno v času nakupovanja polnijo svoje avtomobile. Izvirno a ne.
Prav tako so imeli nekateri Slovenci, ki živijo v Nemčiji idejo, da bi takšen sistem sončne elektrarne postavili tudi v Sloveniji. In seveda, tako kot vedno, se pri nam zaplete. Preveč birokracije, administracije, zakonov, ki so čisto mimo, pametnih ljudi, ki so na vodilnih položajih. Postopek odločitev, ali je možno postaviti takšen sistem pri nas traja, a na koncu je odgovor vsem jasen – ne gre.
Ampak saj vemo, ne gre ne obstaja. Zato verjamemo, da se bo pri nas v prihodnje tudi našel posluh za takšne inovativne sisteme sončne elektrarne.
V kolikor ta ideja spodleti, je na vidiku še ena ideja. In sicer, zakaj ne bi postavili sistem sončne elektrarne tudi nad tračnice. Vlak se vedno manj uporablja kot prevozno sredstvo ljudi, tovora. In zakaj ne bi naredili nekaj na tem področju? Torej, ideja je, da bi vlak deloval na sistem sončne elektrarne. Pridobili bi na tem, da bi si naše železnice lahko privoščile boljši in primernejši vozni red, tako da bi lahko tako dijaki, študenti in zaposleni izbirali med več termini vožnje. Prav tako bi vlak predstavljal najcenejšo varianto prevoza tovora, kot tudi ljudi. Zakaj ne bi primerneje izkoriščali električno energijo? Zakaj imamo idejo, pa je nočemo realizirati? To so cilji, dajmo najti primerno pot do tega cilja.