1. Sodelujte na sejmu. Sejem je odlična priložnost, da potencialni kupci spoznajo vas in vi njih. Obiskovalci so namreč tam zato, da dobijo čim več informacij, vi pa zato, da se predstavite.
2. Brezplačne stvari so ključ do uspeha. Večina podjetij dela veliko napako, ko poskuša svoje izdelke ali storitve vedno prodati neposredno iz oglasov. Bodite pametni in v oglasu ponudite nekaj brezplačnega, nato pa poskušajte izdelke prodati tistim, ki so se na oglas odzvali.
3. Akcije za prve kupce. Nič ne pritegne kupce bolj kot zastonj darilo, ki ga dobijo ob nakupu. Prvim 100 ali prvim 1000 kupcem ponudite takšno ponudbo.
4. Vračilo izdelka. Ljudje smo radi sigurni in tudi pri kupovanju novih, še nepoznanih izdelkov radi vemo, da ne bomo kupili mačka v žaklju. Zato jasno povejte, da boste vrnili denar, če kupci z izdelkom ne bodo zadovoljni.
5. »Ni na voljo v trgovinah.« Če je vaš izdelek mogoče kupiti le preko spleta, tega nikakor ne pozabite povedati! Tako kupci ne bodo iskali vašega izdelka po lokalnih trgovinah in ker ga ne bi našli, kupovali od konkurence.
6. Uporabljajte aktivne nagovore. Ne glede na to, kako se boste lotili oglaševalske akcije, uporabite naslednje stavke: Pokličite zdaj! 24 ur na dan! Vrnite kupon še danes! …
7. Izognite se pasivnim frazam. Frazam, kot so »Veste, kje nas najdete.«, »Pokličite, ko se boste odločili za nakup.« in podobnim se izognite.
8. Določite, do kdaj trajajo vaše ponudbe. Vsi smo že kdaj prejeli oglaševalski material z določenim datumom trajanja ponudbe. Najbolje je, da se ponudba izteče v istem mesecu, kot ste poslali oglaševalsko gradivo, saj na ta način potencialni kupci ne zapadejo v sindrom odlašanja, ker vedo, da nimajo veliko časa za odločanje o nakupu.
9. Obvestite potencialne kupce o dvigu cen. Ljudje hočemo dobro kupčijo. Če se bodo cene vaših izdelkov ali storitev dvignile na določen dan, o tem obvestite potencialne kupce, da bodo nakup opravili prej. In dobili dobro kupčijo!
10. Poskusna doba. Poskusna doba je odlična pot do novih kupcev. Ponudite posebne ponudbe, dodatne storitve, bonuse ali nižjo ceno v času trajanja poskusne dobe.
Vir.
www.advertising.about.com
Avtor: Nadja Bezenšek