Če bi želeli pridobiti nove stranke oziroma obstoječim povedati, da imate nove proizvode, ponujate nove storitve, ali da organizirate kakšen dogodek, prirejate nagradno igro, želite pridobivati kontaktne podatke ali pa izpostaviti vikend akcijo, potem je Facebook oglaševanje prava odločitev. Sploh zaradi tega, ker ga uporablja večin slovenskih uporabnikov interneta (več kot 800.000) in ker za razliko od drugih oblik spletnega oglaševanja omogoča res zelo natančno targetiranje.
Če bi kozmetično podjetje npr. rado oglaševalo najnovejši Armanijev ženski parfum, pote, lahko nastavi zelo natančno targetiranje – oglas se bo npr. prikazoval vsem ženskam v starosti od 24-40 let, ki imajo med interesi blagovno znamko Armani. Če bi npr. neko podjetje želelo oglaševati res prestižne in drage moške ročne ure, potem bi veljalo izbrati npr. moške, ki so starejši od 35 let, ki imajo doseženo visoko izobrazbo, ki obožujejo prestižne blagovne znamke kot so Dolce Gabana, Mercedes, Hugo Boss, ipd. in se hkrati zanimajo tudi za ure.
Na področju B2B prodaje lahko v večini primerov zelo uspešno določamo ciljno populacijo preko Facebook oglaševanja. Je pa vsekakor potrebno vedeti in priznati, da Facebook oglaševanje ni namenjeno prav vsakemu poslu in panogi (zelo redki so uspešni primeri B2B oglaševanja prek Facebooka, za ta segment sta običajno veliko bolj primerna Google Adwords in LinkedIn oglaševanje).
Koliko pa sploh stane Facebook oglaševanje se boste morda vprašali? Je dovolj 100 eur ali morda 1.000? Kaj sploh dobimo za 100 eur, če se odločimo za Facebook oglaševanje? Dobimo klike, to je prihode obiskovalcev na spletno stran. Koliko klikov? Odvisno. Odvisno od tega kakšna je konkurenca za določeni segment, ki mu želimo prikazovati oglase. V bistvu se cena določa na podlagi dražbenega modela, kar pomeni da ni fiksna. Lahko plačamo 5 centov za klik, ali pa več kot 1 eur za klik. Povprečna cena v Sloveniji je tam okoli 0,25-0,35€.